شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

کتب فداکار

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

کتاب را می پرستیم

امروزه سایت های مختلفی در دنیا وجود دارند که به شما امکان دانلود کتاب را در می دهند . البته این سایت ها کتاب ها را در زمینه ای متفاوت نشون می دهند .. از این دست موارد باید دقت شود که سایت ها را باتدا باید در آن ها ثبت نام کرد . ولی بعضی از آن ها شاید کمی هزینه بخواهند در ایران سایت هایی نظیر ایران پیپرو ایبوک رالی وجود دارند که کتاب های ارزشمندی را رایگان برای دانلود در اینترنت منتشر می کنند . پس می توان به راحتی با انتخاب چند سایت مهعتبر با بازه ی کتابی بیشتر کار را برای خودتان راحت تر کرد .

کتاب را پاس داشته بودیم

امروزه کتاب در زندگی بشر بسیار کاربرد زیادی دارد . چرا باید کتاب بخوانیم . کتاب دارای فایده ای بسیاری برای انسان است . اما چ بخوانیم . بخوانید . هر آن چه در دسترس شما قرار دارد را بخوانید . چرا که کتاب های با موضوع های مختلف را که می خوانید اطلاعاتتان در همه زمینه ها افزایش پیدا می کند . آن گاه اگر در جمعی قرار پیدا ککردید می توانید در همه زمینه ها صاحب نظر باشید . تعدادی سایت در یاران وجود دارد که به شما امکان دانلود کتاب را به صورت رایگان می دهند . یکی از آن ها ایبوک رالی می باشد .

راهنمای چاپ کتاب | معرفی 10 موسسه چاپ کتاب

برای چاپ کتاب را ه ها و مراحل بسیار زیادی وجود دارد . شما می توانید با دانولد کتاب خارجی از سایت های لاتین موجود که کتاب ها را به صورت رایگان در اختیارتان بزارند . کتاب مورد نظر را چاپ کنید . پس از چاپ کتاب ان را در کشور به فروش برسانید . چرا باید از سایت های خراجی برای دانلود کتاب استفده کرد زیرا این سایت ها کتاب های مختلفی را در موضوعات متفاوت در اختیار شما قرار می دهد . پس یادبگیرید که با داشتن رججیستر در این سایت ها به تمامی کتاب های آن بدون پرداخت هزینه دسترسی خواهید داشت.

1